BESÖK VÅR WEBSHOP: WWW.DAISYDAPPER.COM

22 december 2011

Sötnos!


Denna söta cardigan i mörkgrönt i coctailtema är precis nyinkommen i lager hos Daisy Dapper. Finns att köpa i butiken än sålänge, 499:-. Vi har så mycket just nu i butiken nu när julen närmar sig, så alla kläder som anlänt här i dagarna och hängts ut i butiken skall vi även försöka få in på webbshopen här i mellandagarna, så fort som möjligt :)

Just nu är jag mitt uppe i julstök hemma, jag skall stå för julgodiset på julafton och jag har ju så svårt att välja vad man skall göra, för nästan allt är ju gott! Jag har iaf gjort klart knäck, chokladkola, rocky road, mozartkulor och fudge. Nu ska jag ge mig på jordnötskakor med choklad och även chokladriskakor.

Har du några sista julklappar att inhandla? Lugn, vi har butiken öppen idag mellan kl.12-18 och även likaså den 23dec. Hjärtligt välkommen!

/Matilda 

Inga kommentarer: