BESÖK VÅR WEBSHOP: WWW.DAISYDAPPER.COM

05 november 2011

Unika pumlor :)

Julen närmar sig med stormsteg och det ÄLSKAR jag! Häromdagen så gick jag på stan och såg dessa underbara julkulor på indiska och kunde inte motstå att köpa dem.. Men dom var inte så stora, ungefär som en golfboll och ganska dyra, så inte så många fick det bli för då skulle det verkligen dra iväg i pris...

Kom då på idén att göra mina egna glittriga julkulor till årets julgran! Så gick genast till panduro och köpte lack, lim, glitter och en massa pärlor m.m..

Satte igång och pysslade för fulla muggar!

Dekorerade dem, och lät dem hänga på tork på mitt fina kakfat


Är supernöjd med slutresultatet! Nu ska bara julen närma sig lite till, innan man får klä granen, och då skall jag givetvis ta kort och dela med mig till er hur fin den blev med alla kulor :)

Bara tanken på att varje pumla i granen kommer vara unik känns så himla fantastiskt!