BESÖK VÅR WEBSHOP: WWW.DAISYDAPPER.COM

15 oktober 2011

Halv åtta hos mig


Ibland när någon fyller år så kan det vara svårt att veta vad man ska ge i födelsedagspresent. Saker som personen kanske redan har eller helt enkelt är rätt onödiga och kommer läggas på hyllan och damma.

Denna gång var det pappas tur att fylla, och eftersom han är väldigt förtjust i god mat och dryck så fick presenten gå i temat "halv åtta hos mig". Ikväll är det dags, och här ovan är menyn som jag skall bjuda på.

Håll tummarna för mig! Kanske rent av får en 10a i poäng när kvällen är slut?! :)
/Matilda

2 kommentarer:

Fru B sa...

Bra förslag på present! Brukar ge mamma "en runda på stan och lite att shoppa för". Uppskattat det med. Menyn är verkligen välkomponerad (gift med en kock så jag vet vad jag pratar om : ) ) Lycka till med kvällen och njut!

Fru B sa...

Hur gick det med middagen? Blev det en 10:a?