BESÖK VÅR WEBSHOP: WWW.DAISYDAPPER.COM

24 oktober 2011

Bilder från våran mysiga hotellnatt!

Tog ej en massa kort men här får ni se några utav dem iaf! :)
Här smaskar vi crepes med nutella och banan och galett med stark ost och kantareller. Så gott!

Då var det dags att gå ner till poolen, och samma visa på alla ställen för mig. Allt produceras i storlek 45 verkar det som, jag snubblade flera gånger tills jag var framme i spa-avdelningen. Haha! Inte lätt med små fötter.

Det fina rummet!


Med dessutom ett stort vardagsrum, soffa och matsalsbord, (om man nu skulle behöva det på en natt!) hihi.

Har aldrig bott så stort på hotell, totalt 70 kvm någonting. Gigantiskt! Det var skoj. Men framförallt njöt jag till fullo när det gällde frukostbuffeén! Mmmmmmm!

Är ni sugna att äta hotellfrukost någon gång så prova då på, Elite Hotel Marina Tower, en rikig hitt enligt mig! :)

1 kommentar:

Fru B sa...

Det ser nästan ut som om du har lika små att gå och stå på som jag... 34?