BESÖK VÅR WEBSHOP: WWW.DAISYDAPPER.COM

06 september 2011

Hemma igen.. Bilder från våran inköpsresa!

 När vi tjejer ville gå lite till i butiker.. Så lämnade vi grabbarna här!
 
Har aldrig i hela mitt liv, ätit en sådan god efterrätt. På ett cupcake-café i trendiga SOHO.

Hittade Daisy Dapper´s drömbil, den hade till och med lösögonfransar, and I love it!


Kanske Londons häftigaste pub. Har aldrig sett så mycket blommor på ett hus förut.

Hogge påväg in och ska ta en kall öl.

Fina gamla hus och pubar hittar man överallt vart man än går.

Vi besökte såklart Ed´s 50-tals diner, och snaskade lite..

Jag, röd och redo för mässa+inköp.

I entrén blev vi bjudna på smaskiga små glasyrkakor.

 Vi kollade även in burlesque uppträdanden, modevisning och dansuppvisning.

Här får ni se en smygkik på vad som är påväg in i hattväg nu till hösten, mycket mossgrönt, mörkblått, plommonlila, brunt, beiget, svart osv, även vad gäller matchande outfits. Vi tror ni kommer älska våra inköp som kommer droppa in titt som tätt nu under hösten/vintern!

Det var en superlyckad mässa och inköpen är vi så nöjda med. Vi kan även avslöja att det kommer in en del nya märken också! Håll utkik här på bloggen och på hemsidan, eller besök butiken på södermalm stockholm.

Idag öppnar butiken igen som vanligt! Välkomna!

2 kommentarer:

Fancy Lane sa...

Åh vilken resa! Jag har ju bott i London och älskar min gamla hemstad. Vill veta mer om ställena så jag kan gå dit nästa gång jag åker över. Cupcakes. Mmmm...

Anonym sa...

Ni verkar ha haft det toppen i London! Härligt. Går nästa resa till Viva nästa påsk igen?Ögonfransar till bilen finns faktiskt att köpa i Sverige på Nostalgeek i Lidköping=)
Kram Cicci