BESÖK VÅR WEBSHOP: WWW.DAISYDAPPER.COM

24 mars 2011

Intervju med mig Matilda - Livet som butiksägare på Daisy Dapper


Tifa / MinBoudoir.se skriver såhär om Matilda och Daisy Dapper:

När Daisy Dapper startade sin kvinnliga butik på Söder i Stockholm var det många som blev förtjusta! När man besöker butiken möts man av figurnära klänningar, pastellfärger och en mysig atmosvär.
Jag träffade Matilda en tid efter att butiken öppnat och en gulligare tjej får man leta efter!

När Matilda bad mig modella för hennes butik blev det fler äventyr i fotostudios och event i butiken, vilket har gett mig lyxen att få se vissa plagg innan dom dykt upp i butik och på hemsidan! Matilda är en ung tjej med stora planer för Daisy Dapper och att att se det gå bra för henne gör mig jätteglad, det förtjänar hon verkligen!

Vill du läsa hela intervjun med Matilda om hennes liv som butiksägare på Daisy Dapper?

Inga kommentarer: