BESÖK VÅR WEBSHOP: WWW.DAISYDAPPER.COM

08 oktober 2010

Viva Las Vegas - Elvis Presley & Ann-Margret!

Jag skrev ju igår att vi hade klickat hem en del filmer. Igår kom den efterlängtade kartongen full med höstmyskvällar, jag ser redan framför mig tända ljus, varmt gott te, mysfilten och paxad soffa, för nu ska det tittas på film och totalinspireras. Bland annat denna goding till film fanns med, Viva Las Vegas med Elvis Presley och Ann-Margret! Bestämde snabbt att det fick bli kvällens underhållning. Är total-lycklig när jag ser en sådan film, sitter och gungar med den superhärliga musiken, ler konstant och känner mig så glad. Och alla är så vackra på alla sätt och vis, håret, sminket och självklart kläderna! Och inte tala om bilarna.... Åhh! Jag är förälskad!





Ann-Margret, född 28 april 1941 i Valsjöbyn, Jämtland, är en svensk-amerikansk skådespelerska och sångerska. Helt enkelt fantastiskt vacker. Här under får ni se ett klipp från filmen Viva Las Vegas. Titta och njut! Det är såååååå bra!

1 kommentar:

Zizzi sa...

Den är helt underbar! Varje gång jag ser den önskar jag att jag skulle bo på en gammal omgjord båt så som Ann Margret och hennes pappa gör i filmen!