BESÖK VÅR WEBSHOP: WWW.DAISYDAPPER.COM

12 mars 2010

Tips och frågor



Tänkte höra lite med våra kära läsare och kunder om det är något ni saknar här på bloggen? Är det något speciellt ni skulle vilja läsa om som ni tycker saknas?

Ni får gärna ge tips om det är något speciellt märke ni saknar i vår butik eller webshop. Alla tips och idéer är välkomna och var inte rädda för att uttrycka er!
Vi vill veta vad ni tycker!

Fråga oss om saker och känn att det är fritt fram!
Ha en underbar dag! Ni är bäst!

Kramar Daisy dapper

3 kommentarer:

Karin sa...

Åh, vilken fin blogg och webb-butik. Jag är inne i butiken på katarina bangata allt för sällan, trots att jag bor granne. Måste bli ändring!

Förresten, hade varit kul med lite mer underkläder, gärna i stil med "What Katie Did".

Hälsningar Karin

Zizzi sa...

Jag saknar en vägbeskrivning till er butik! Jag har försökt åka till er via bil och sen gått till fots men jag har ALDRIG hittat till er, och jag vill ju komma och hälsa på. Kram cissi

Annelie sa...

Älskar bloggen och suktar ofta efter kläder och skor i webb-butiken... I juni ska jag dock hälsa på i "riktiga" butiken lääängtar!!

Skulle önska mer rockabilly håruppsättningar och dylikt...
tips osv.