BESÖK VÅR WEBSHOP: WWW.DAISYDAPPER.COM

16 november 2009

Rädda Julen


Livet är som en chokladask, fylld med läckerheter och spännande saker, nya smakerupplevelser, dofter och intryck. Mörka och ljusa dagar med allt dess innehåll. Även julen symboliserar jag väldigt mycket med begreppet "chokladask", jul är inte på riktigt
utan en Aladdin chokladask (enligt mig).

Aladdins kända chokladask fyller 70 år.

En ny pralin ska in, en annan måste därför ut. Rösta på din favorit! Rädda julen - NU! Aladdin bjuder för första gången in hela svenska folket för att få rösta för att få behålla sin favoritpralin.
Passa på, du med! :)

Jag har självklart röstat på min favorit
vilket är - Cocoskola, mums vad gott!
Och detta mail fick jag efteråt:

"Hej! Tack för att du vill få mig att stanna i Aladdin-asken!
Hoppas att vi ses även nästa år.
God jul önskar Cocoskola"
Sov gott!
/Daisy dapper

Inga kommentarer: