BESÖK VÅR WEBSHOP: WWW.DAISYDAPPER.COM

14 oktober 2009

Rallybrudar

Igår kollades det på filmen rally brudar för första gången :) och lagades smarrig makaronilåda. Rallybrudar har av dem flesta tidningar och komentarer mun till mun fått ganska dåliga betyg men jag tyckte den var ganska skön. Härlig miljö och härliga skådisar. Jukeboxen som finns inne på mackens café, exakt en sådan har ju vi i butiken :) samma färger o samma märke, skoj!

Glöm inte bort att idag är det sista dagen att skicka in sitt tävlingsbidrag! Desto mer bidrag från er desto roligare om inte annat svårare. Jag älskar allas bidrag och jag kommer ha jättesvårt att utse en vinnare. Jag kommer få ta hjälp av min "insatsstyrka", möjligen tillslut kanske lotta, vi får se men vinnaren kommer utses här på bloggen imorgon.

Ha en fin dag!
KRAM till er alla.

1 kommentar:

Jenny Oak Fae sa...

Den har jag inte sett ännu, men vill helt klart göra det!

Tycker inte att man ska lyssna så mycket på filmkritiker, för de har ofta inte samma smak som man själv har...

KRAM, Jenny

<3