BESÖK VÅR WEBSHOP: WWW.DAISYDAPPER.COM

12 oktober 2009

Fixa och dona

Först och främst vill jag börja med att tacka för alla dessa fina skisser och teckningar som hela tiden faller ner i våran mailbox. Det är fantastiskt! Fortsätt skicka in! Alla har lika stor chans att vinna. Ni har till på onsdag på er 14/10, torsdag 15/10 publiceras vinnaren här på bloggen. Åh så spännande!

Idag är jag hemma och tar itu med annat jobb. Pappersjobb som behövs göras och kollar även hos mina leverantörer vad som ska beställas nu till jul. Så då jobbar mamma Daisy i butiken.

I helgen efter stängningsdags lördag kväll och hela söndagen gjorde vi om en hel del i butiken. Ni som varit i butiken vet att vi har en ganska stor vägg med prylar rakt fram direkt när man kommer in. Den är nu fullsmäckad med snygga klänningar och annat smått och gott därtill. Prylarna har flyttats till en mindre avdelning/vägg i butiken. Det blev jättefint slutresultat. Jag är mer än nöjd.

Nä nu ska jag fortsätta jobba. Har mycket kvar att fixa och dona med. Har även bakat drömkakor så det doftar gott i hela huset och det ska även smakas när jag får lite mer tid över.

Ha det fint!

1 kommentar:

Jenny Oak Fae sa...

Ha en fin ny vecka!

KRAM, Jenny

<3