BESÖK VÅR WEBSHOP: WWW.DAISYDAPPER.COM

20 juli 2009

Åter hemma efter en underbar vecka












Nu är vi hemma igen efter en mysig vecka på kreta. Strålande sol, turkosa bad, fina sandstränder, avkoppling, tzatziki, fetaost, smakrik olivolja med utsökta oliver, bläckfisk, svalkande drinkar och otroliga efterrätter. Träffat underbara människor och haft det riktigt skoj. Nu är man fint solbränd och fylld med energi för att börja jobba igen, jag längtar efter att få träffa alla mina kära kunder.
Vi ses imorgon :)
Kramar / Matilda

2 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Otroligt vilka härliga bilder...ser helt underbart ut..!

: )

KRAM, Jenny

<3

Johanna sa...

Åh, vilka underbara bilder, gumman :) Ångrar bittert att jag inte beställde in den där chokladmuffinsen. Ska också lägga upp några under dagen, tänkte jag. Längtar redan och drömmer mig tilbaka... Så himla mysig butik du har. Kikade in på webbshopen. Måste verkligen ta vägarna upp till storstan snart. Hör av er när kommer ner. Vi väntar på er! Kramis och saknis! Johanna